Mijn opdrachtgevers zijn enthousiast over het onderzoek dat ik oplever. Dat komt door mijn werkwijze. Ik werk samen met gerenommeerde marktonderzoekbureaus, waardoor ik topkwaliteit in marktonderzoek kan garanderen. En ik heb geen overhead, dus ik lever tegen scherpe prijzen. Juist die combinatie van topkwaliteit tegen scherp tarief maakt dat goede doelen graag met mij werken. En andere organisatie waarderen mijn uitstekende prijs/kwaliteitverhouding uiteraard ook! Hieronder vertellen enkele enthousiaste klanten over het onderzoek dat ik voor hen uitgevoerd heb.
Winterkledingonderzoek voor campagne Kinderhulp
Voor een campagne heeft Andries onderzocht in hoeverre de aanschaf van winterkleding voor gezinnen met kinderen een probleem is. De uitkomsten zijn zowel in de advertentiecampagne gebruikt als richting de pers. Zeer waardevol! Het gaf ons niet alleen een urgentie om campagne te voeren, maar ook inzicht in de uitdagingen van mensen die Kinderhulp helpt.
Haalbaarheids- en prijsonderzoek voor Special Arts
Special Arts werkt samen met ateliers waar toegepaste kunst wordt gemaakt en verkocht. Special Arts is een project gestart om een overkoepelende website/webwinkel te ontwikkelen waarin ateliers een shop kunnen inrichten en hun toegepaste kunstproducten kunnen aanbieden.
Quote van Tine Veldhuizen
Tine Veldhuizen, directeur Special Arts: “Heel waardevol om samen met Andries zorgvuldig ’te bouwen’ aan de vragenlijst. De uitkomsten geven daardoor bruikbare input voor de communicatie rondom het platform en voor de dagbestedingateliers die hun toegepaste kunstproducten op het platform gaan aanbieden.”
Bezoekersonderzoek voor Stichting SMAAK
SMAAK heeft zich gespecialiseerd in het ontwikkelen van kunstprojecten voor ouderen. We hebben in Amersfoort het succesvolle Pop-up Museum SMAAK ingericht. De collectie van het museum wordt samengesteld door actieve senioren die als conservatoren worden opgeleid. Het museum vindt plaats midden in verzorgingshuizen en brengt de wereld van buiten naar binnen. Het Pop-up Museum SMAAK heeft landelijke en internationale bekendheid gekregen. Andries heeft zowel in Nederland als in Engeland ons onderzoek zo opgezet dat de resultaten goed bruikbaar waren om onze toegevoegde waarde helder aan onze fondsen en andere geldgevers uit te leggen.
Logotest voor Amberg Associates
Ik heb voor Peter Appel, directeur van Amberg Associates de FindFast Logotest uitgevoerd. De test toonde snel wat mensen van het logo van Amberg Associates vinden en vooral waarom.
QUOTE VAN PETER APPEL
Super hoe snel je inzicht krijgt over een idee of beeld. Echt top!
Brieftest voor Makelaar voor een uur
Makelaar voor een uur is een fantastisch nieuw concept, waarbij de klant min of meer per uur betaalt aan makelaarskosten. Met de FindFast Brieftest heb ik de flyer van Makelaar voor een uur getest. De tekstschrijver heeft goed werk geleverd, want de respondenten begrepen de stappen van Makelaar voor een uur. Maar de respondenten gaven hele verschillende interpretaties over de stappen voor de klant. Met deze kennis kon Willem van der Heijden snel relevante aanpassingen laten maken. Hierdoor wordt de flyer veel effectiever.
Quote van Willem van der Heijden
“De FindFast Brieftest verbetert onze flyer op een zeer effectieve wijze”